|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Montenegrói reklámfilm a világ televízióiban
Az idei évben az egész világ láthatja a turisztikai minisztérium filmjét a lélegzetelállító Montenegróról. Újabb komoly lépésre szánta el magát Montenegró, hiszen ebben az évben turisztikai reklámfilmjével állandóan jelen lesz a világszínpadon. A külföldieket, akik még talán nem is hallottak az országról, vagy csak keveset tudnak róla, az „Experience Wild Beauty” (Ismerje meg a vad szépséget!) szlogennel próbálják odacsábítani. A „Breathtaking Montenegro (Lélegzetelállító Montenegró) című reklámspottal az idén sokszor találkozhatunk a világ vezető televízióinak reklámszüneteiben. Az új reklámból több változat is készült, lehet csodálni Montenegrót hat másodpercben, de létezik 10, 30, és 60 másodperces változat is, mint például az alábbi verzió: A montenegróiak nem bízzák a véletlenre. A világ egyik vezető hírcsatornáján, a CNN adásaiban naponta átlagosan tízszer vetítik ezt a reklámot. Általában a félperces verziót, de Montenegró szponzorálja az időjárás-jelentést is, és itt a tíz másodperces változatot vetítik időnként. A reklám öt hónapon keresztül fut majd a 200 millió lakásban fogható hírcsatornán. |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||